Перегляд за Автор "Zaiets Mariia Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Система підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики(2021) Заєць Марія Олександрівна; Zaiets Mariia Oleksandrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaРобота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі розглянуто актуальність роботи, визначено об’єкт, предмет, мету та завдання дослідження. У першому розділі «Проблема оцінювання навчальних досягнень учнів з математики» дано означення ключових понять «оцінювання», «навчальні досягнення школярів», «якість»; описано функції оцінювання навчальних досягнень та основні форми оцінювання навчальних досягнень; розглянуто методичні особливості оцінювання навчальних досягнень учнів основної та старшої школи; розглянуто та проаналізовано такий вид оцінювання навчальних досягнень як зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО); описано історію становлення ЗНО; проаналізовано напрямки психологічної підготовки школярів до зовнішнього незалежного оцінювання з детальними рекомендаціями кожному із учасників такого процесу. У другому розділі «Підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання з математики» проаналізовано типи завдань ЗНО з математики з прикладами, пояснено сутність поняття «статистична складність» завдання ЗНО; описано методичні особливості кожної змістової лінії шкільного курсу математики та створено пам’ятки для вчителів у межах кожної змістової лінії, які можна використовувати при підготовці до ЗНО; виокремлено шляхи підготовки до ЗНО, розроблено факультатив з розв’язування задач ЗНО з математики, зроблено порівняльний аналіз курсів з підготовки до ЗНО на відкритих освітніх ресурсах, акцентовано увагу на феномені репетиторства при підготовці до ЗНО.Документ Система підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Заєц Марія Олександрівна; Друшляк Марина Григорівна; Zaiets Mariia Oleksandrivna; Drushliak Maryna HryhorivnaУ статті піднімається проблема підготовки випускників старшої школи до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО). Метою статті є представлення системи підготовки випускників старшої школи до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Для досягнення мети використано теоретичні (вивчення, аналіз і узагальнення психолого-педагогічної й методичної літератури з предмету дослідження для визначення поняттєво-категорійного апарату дослідження; опис основних класифікаційних ознак тестових завдань) й емпіричні (цілеспрямоване спостереження за освітнім процесом; вивчення й узагальнення педагогічного досвіду для обґрунтування цілей і напрямів тестового контролю учнів на уроках математики) методи наукового пізнання. Проаналізовано типи завдань ЗНО з математики (завдання з вибором однієї правильної відповіді з кількох запропонованих альтернатив, завдання на встановлення відповідності, завдання відкритої форми з короткою та розгорнутою відповіддю (повним поясненням). Описано зміст підготовки до ЗНО з математики. Сформульовано методичні особливості кожної змістової лінії шкільного курсу математики та створено пам’ятки для вчителів у межах кожної змістової лінії, які можна використовувати при підготовці учнів старшої школи до ЗНО. Виокремлено шляхи підготовки до ЗНО: введення повторювально-систематизуючого курсу чи факультативу з математики (формальна освіта); проходження курсів з підготовки до ЗНО на відкритих освітніх платформах (неформальна освіта); робота з репетиторами (інформальна освіта). Здійснено порівняльний аналіз курсів з підготовки до ЗНО на відкритих освітніх ресурсах EdEra, Prometheus, iLearn, «Освіта-онлайн», Academia. Закцентовано увагу на феномені репетиторства при підготовці до ЗНО. Взаємопоєднання, взаємодоповнення та взаємовплив усіх трьох окреслених нами шляхів підготовки до ЗНО у поєднанні із коректною психологічною підтримкою усіх зацікавлених осіб створює ефективну систему підготовки учнів до розв’язування задач ЗНО з математики.