Перегляд за Автор "Yurkevych Oleksandr Andriiovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив пандемії COVID-19 на туристичний ринок Італії(ФОП Цьома С.П., 2021) Юркевич Олександр Андрійович; Yurkevych Oleksandr Andriiovych; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia SerhiivnaАналіз туристичного ринку Італії до пандемії. Розглянуто вплив пандемії COVID-19 на туристичний ринок Італії. Вивчення кризових явищ, спричинених пандемією. Аналіз, який свідчить, що найбільше криза зачепила міжнародний туризм, а найменше – внутрішні подорожі. Розкрито вплив пандемії коронавірусу на різні галузі туризму країни.Документ Забезпечення безпеки в здійсненні туристичної діяльності(ФОП Цьома С. П., 2023) Юркевич Олександр Андрійович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Yurkevych Oleksandr Andriiovych; Mozghova Daria RostyslavivnaВ ході опрацювання матеріалу, автором дослідження було розглянуто питання забезпечення безпеки в здійсненні туристичної діяльності. Сфера туризму в стрімко зростає та потребує с часом все більше і більше підходів, щодо забезпечення туристів безпекою, їх життя та майна. Так як туризм – це не тільки подорожі окремих громадян, а й складний міжгалузевий об’єкт, захист людей, які на пряму пов’язані з користуванням послуг цієї галузі, потрібен бути на високому рівні.Документ Нові тенденції в діяльності ресторанів швидкого харчування(ФОП Цьома С. П., 2023) Юркевич Олександр Андрійович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Yurkevych Oleksandr Andriiovych; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaВ статті акцентується увага на тому, що ресторани швидкого харчування є важливою складовою сучасної гастрономічної культури та глобального господарства. Протягом останніх років в даній сфері спостерігаються великі зміни у підходах до сервісного обслуговування клієнтів. Автором розглядаються нові тенденції в галузі ресторанів швидкого харчування та їх вплив на туристичний бізнес. В роботі проведено аналіз таких тенденцій сучасного ресторанного господарства як: здорове харчування, вегетаріанство, харчові технології, екологія, спеціалізація і культурна автентичність, і маркетинг.