Перегляд за Автор "Yemiasheva Maryna Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив дрібної моторики на розвиток мовлення дітей дошкільного віку(ФОП Цьома, 2015) Адаменко Аліна Володимирівна; Adamenko Alina Volodymyrivna; Ємяшева Марина Юріївна; Yemiasheva Maryna YuriivnaУ статті розкрито особливості дрібної моторики та її вплив на розвиток мовлення дітей.Документ Значення сім’ї у вихованні дитини із порушеннями мовлення(ФОП Цьома, 2015) Сенецька Інна Миколаївна; Senetska Inna Mykolaivna; Ємяшева Марина Юріївна; Yemiasheva Maryna YuriivnaУ статті розкрито види батьківських установок по відношенню до дитини із порушенням мовлення, подано характеристику специфічних функції сім’ї та неправильних типів сімейного виховання.Документ Можливості образотворчої діяльності як засобу розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку(ФОП Цьома, 2015) Лютова Ганна Григорівна; Liutova Hanna Hryhorivna; Ємяшева Марина Юріївна; Yemiasheva Maryna YuriivnaУ статті висвітлено значення і можливості образотворчої діяльності як засобу розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку. Схарактеризовано методи й прийоми розвитку зв’язного мовлення дошкільників під час занять з образотворчої діяльності.Документ Основні напрямки профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку(2014) Цигвінцева Євгенія Олександрівна; Tsyhvintseva Yevheniia Oleksandrivna; Чернякова Марія Олександрівна; Cherniakova Mariia Oleksandrivna; Ємяшева Марина Юріївна; Yemiasheva Maryna YuriivnaУ статті розкрито цілі та зміст профі- лактичної роботи з попередження мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку.Документ Особливості сенсорного розвитку дітей раннього віку(ФОП Цьома, 2015) Прилєпа Вікторія Анатоліївна; Pryliepa Viktoriia Anatoliivna; Ємяшева Марина Юріївна; Yemiasheva Maryna YuriivnaУ даній статті розглянуто значення та особливості сенсорного розвитку дітей раннього віку. Характеризуються основні напрямки, принципи сенсорного виховання етапи розвитку сенсорних здібностей та ігри на сенсорний розвиток.Документ Психологічна готовність дітей із порушеннями мовлення до навчання(2014) Прилєпа Вікторія Анатоліївна; Pryliepa Viktoriia Anatoliivna; Ємяшева Марина Юріївна; Yemiasheva Maryna YuriivnaУ статті здійснено теоретичний аналіз досліджень зарубіжних та вітчизняних психологів з проблеми психологічної готовності дітей з порушеннями мовлення до навчання. Розглянуті складові компоненти психологічної готовності дітей з порушеннями мовлення.