Перегляд за Автор "Vlasenko Vitalii Fedorovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вибрані питання теми «Числові ряди» при диференційованому навчанні майбутніх учителів математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Розуменко Анатолій; Rozumenko Anatolii; Власенко Віталій Федорович; Vlasenko Vitalii FedorovychУ статті запропоновано зміст додаткового навчального матеріалу з теми «Числові ряди», що можна використовувати в умовах різнорівневої підготовки майбутніх учителів математики з метою узагальнення та систематизації їх знань. Розглянуто приклади знаходження сум рядів без обчислень; обчислення суми рядів за означенням; використання геометричної прогресії, степеневих рядів, диференціальних рівнянь, комплексного аналізу при обчисленні сум числових рядів; випадок, коли сума ряду є інтегралом;а також поняття про узагальнені суми ряду.Документ Знамениті задачі математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Розуменко Анжела Оурелянівна; Rozumenko Anzhela Ourelianivna; Власенко Віталій Федорович; Vlasenko Vitalii Fedorovych; Розуменко Анатолій; Rozumenko AnatoliiУ статті розглянуто проблему підвищення пізнавальної мотивації студентів у процесі навчання математики та використання елементів історизму як одного із шляхів вирішення цієї проблеми. Наведено приклади задач, які відіграли значну роль у розвитку математики. Це три визначні задачі Стародавньої Греції (про квадратуру круга, трисекцію кута, подвоєння куба); задача про розподіл простих чисел у натуральному ряді; задача про розв’язання алгебраїчних рівнянь у радикалах; задача про дотичну; задача про брахістохрону; задача про суму розбіжного ряду. Зроблено історичний та логічний аналіз пошуку шляхів їх розв’язання видатними вченими різних часів. Наведено один із сучасний способів розв’язання розглянутих задач. Зроблено огляд пошуків доведення великої теореми Ферма. Розкрито суть проблеми п’ятого постулату Евкліда. Сформульовано аксіому паралельності Лобачевського та деякі наслідки з неї. Наведено декілька фактів геометрії Лобачевського, що демонструють її відмінність від геометрії Евкліда. Зроблено висновок про значення ідеї Лобачевського у вирішенні проблем обґрунтування геометрії.Документ Історичні задачі з математики як засіб розвитку пізнавальної мотивації студентів(2015) Розуменко Анжела Оурелянівна; Rozumenko Anzhela Ourelianivna; Розуменко Анатолій; Rozumenko Anatolii; Власенко Віталій Федорович; Vlasenko Vitalii FedorovychУ статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку пізнавальної мотивації студентів; виділено шляхи розвитку пізнавальної мотивації студентів при вивченні курсу вищої математики; запропоновано приклади історичних задач з математики, розв’язування яких сприяє розвитку пізнавальної мотивації студентів.