Перегляд за Автор "Uspenska V. M."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Здоров’язберігаюча компетентність учителя основ здоров’я як визначальна його професійної компетентності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Успенська В. М.; Uspenska V. M.У статті досліджено ключову освітню компетентність – здоров’язберігаючу. Здоров’язберігаюча компетентність вчителя основ здоров’я належить до його професійної компетентності і враховує різні аспекти діяльності – інтелектуальний (когнітивний), професійний (фаховий) і особистісний (суб’єктний).Документ Навчання на засадах розвитку життєвих навичок – ефективний шлях формування здорового способу життя учнів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Успенська В. М.; Uspenska V. M.Школа відіграє провідну роль у формуванні у дітей життєво важливих компетенцій, необхідних для збереження власного здоров’я. Освіта здоровому способу життя, що базується на засадах розвитку життєвих навичок, використовує інтерактивні методики навчання.Документ Упровадження допрофільної біологічної освіти – важлива передумова профільного навчання з біології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Успенська В. М.; Uspenska V. M.На етапі переходу старшої школи до профільного навчання значну роль відіграє допрофільна освіта. Її мета – професійна орієнтація учнів, сприяння усвідомленому вибору ними напряму профільного навчання у старшій школі. Допрофільна підготовка здійснюється через вивчення окремих предметів на диференційованій основі, введення курсів за вибором, інформаційну роботу, профільну орієнтацію.