Перегляд за Автор "Taran Yevheniia Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Sand-Art як метод корекції агресії в дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Таран Євгенія Олександрівна; Косенко Юрій Миколайович; Taran Yevheniia Oleksandrivna; Kosenko Yurii MykolaiovychУ дослідженні викладено сучасні погляди на теорію і практику проблеми корекції агресії в дітей з особливими освітніми потребами засобом арт-терапії. Теоретична та практична значущість дослідження полягає у можливості застосування діагностичних методик та комплексу вправ з пісочної анімації для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Висвітлено прийоми корекції агресивної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії з використанням технології Sand-art. Дослідження може бути корисним для корекційних педагогів, психологів, здобувачів вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта, батьків дітей з особливими освітніми потребами.Документ Використання арт-терапевтичних технологій в процесі розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Таран Євгенія Олександрівна; Taran Yevheniia OleksandrivnaУ статті описано використання та вплив арт-терапевтичних технологій на процес розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом. Нові умови стратегії реформування спеціальної освіти в Україні передбачають кардинальну переоцінку багатьох аспектів проблеми формування особистості, її підготовки до життя в багатовимірному суспільстві. Арт-терапія у педагогічній інтерпретації розуміється як турбота про емоційне самопочуття і психологічне здоров’я засобами художньої (візуальної) творчості. За висновком автора, використання арт-терапевтичних технологій в процесі розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом є виправданим та ефективним.Документ Психосоціальна допомога дітям та дорослим під час війни(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Таран Євгенія Олександрівна; Taran Yevheniia Oleksandrivna; Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yurii MykolaiovychПід час воєнних дій психіка людини перебуває в постійному напруженні. В період військового стану досить велика частина дітей та дорослих в наслідок переживання травматичних подій, мають тривожні розлади, психоемоційні порушення, складний процес соціальної адаптації до нових умов проживання і навчання. Важливо розуміти, що люди в умовах війни можуть мати специфічні потреби. Психолого-педагогічні та соціальні працівники допомагають виявляти ці потреби, адже люди часто не розуміють, що потребують допомоги. Професійна психологічна, психолого-педагогічна та соціальна реабілітація стане в пригоді для стабілізації та допоможе значно зменшити рівень психологічної травматизації.