Перегляд за Автор "Sovyk Marharyta"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль сім’ї в процесі адаптацї до навчання молодших школярів з синдромом Дауна(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Совик Маргарита; Sovyk Marharyta; Михальська Світлана Анатоліївна; Mykhalska Svitlana AnatoliivnaДослідження присвячено вивченню ролі сім’ї у процесі адаптації до навчання молодших школярів з синдромом Дауна. Акцентується увага на важливості сімейного оточення для дитини з синдромом Дауна. Адже саме підтримка та активна участь близьких у освітньому і виховному процесах82 мають неабиякий вплив на результат та успішність навчання молодших школярів з синдромом Дауна. У статті описуються ключові чинники впливу сім’ї на процес адаптації молодших школярів з синдромом Дауна до навчання у школі. А саме: повага до дитини, об’єктивне сприйняття можливостей дитини, похвала і заохочення, якісне спілкування з дитиною, увага до сильних сторін дитини, використання ефективних методів комунікації.