Перегляд за Автор "Snahoshchenko Lesia Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Становлення стрільби з лука як олімпійського виду спорту в СРСР(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Снагощенко Леся Вікторівна; Snahoshchenko Lesia ViktorivnaВисокі спортивні результати в стрільбі з лука визначаються високим рівнем організації процесу комплексної підготовки спортсменів. Бурхливий прогрес відбувається внаслідок упровадження в підготовку лучників сучасних досягнень теорії та методики спортивних тренувань, удосконалення техніки пострілу, покращення матеріального забезпечення тощо. Проте проблема підготовки спортсменів-лучників залишається актуальною, увага до неї лише підсилюється зі зростанням світових досягнень у цьому виді спорту. Мета дослідження – проаналізувати становлення та розвиток стрільби з лука як олімпійського виду спорту в СРСР для використання корисного історичного досвіду. Для її вирішення ми застосували комплекс загальнонаукових (аналіз, синтез, узагальнення) і спеціально-історичних (історико-типологічний, хронологічний та історико-системний)методів дослідження. Результати. Проведено аналіз становлення та розвитку стрільби з лука як олімпійського виду спорту. Визначено, що як вид спорту стрільба з лука зародилась у ХV ст. Але особливого розвитку набула з її введенням до програми Олімпійських ігор. Перший чемпіонат світу зі стрільби з лука відбувся у Львові (1931). Одночасно було створено Міжнародну федерацію зі стрільби з лука (ФІТА), яка і стала організовувати світові чемпіонати, міжнародні турніри та регіональні пер-шості за міжнародними правилами. Стрільба з лука в СРСР набула особливої популярності із середини 1950-х років. У 1972р.після тривалої перерви стрільба з лука знову була включена до програми Олімпійських ігор. Висновки. Аналіз літературних джерел засвідчив, що стрільба з лука, як олімпійський вид спорту, в СРСР перманентно розвився. Про це свідчили рекорди та результати на Олімпійських іграх, чемпіонатах світу, Європи, міжнародних змаганнях. Створення вітчизняної системи підготовки спортсменів-лучників сприяло можливості тривалий час бути лідерами й переможцями на світових першостях. Тому традиції розвитку стрільби з лука як олімпійського виду спорту в СРСР мають значний науково-практичний потенціалі потребують більш детального ознайомлення.Документ Формування моральних якостей учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури(2020) Снагощенко Леся Вікторівна; Snahoshchenko Lesia Viktorivna; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychУ кваліфікаційній роботі охарактеризовано проблему формування моральних якостей учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури. Адже питання морального виховання дітей і підлітків набуває особливої актуальності в сучасних умовах мінливої соціально політичної обстановки в країні. В сьогоднішніх умовах при переосмисленні цінностей особливо значущими є проблеми духовно-моральної орієнтації школярів на основі історичної пам’яті, усвідомлення минулого, сьогодення, в побудові образу майбутнього і своєї життєвої перспективи. Виховний процес значно ускладнюється у зв’язку зі змінами системи ціннісних орієнтацій. Пріоритетного значення в розбудові Нової української школи набуває завдання формувати в учнів систему загальнолюдських цінностей не лише соціально-політичних, але й морально-етичних. У роботі аналізується історико-педагогічний аспект духовно- морального виховання особистості засобами фізичної культури; розглядаються основні, пріоритетні напрями морального виховання й розвитку особистості в контексті Концепції Нової української школи; характеризується вплив занять фізичними вправами на моральний розвиток учнів середнього шкільного віку; визначено методичні засади морального виховання учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури в Україні та провідних країнах світу; проаналізовано методику проведення уроків фізичної культури з метою формування моральних якостей учнів. Значна увага приділяється методичним особливостям морального виховання учнів на уроках фізичної культури. Для розв’язання поставлених у дослідженні завдань використовувався комплекс взаємопов’язаних теоретичних та емпіричних методів (науково- історичний, історико-педагогічний, проблемний, опитування, педагогічний експеримент та ін.). Значна увага приділяється експериментальному дослідженню процесу формування моральних якостей учнів на уроках фізичної культури та експериментальному доведенню його ефективності.