Перегляд за Автор "Sapozhnykov Stanislav Volodymyrovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Training Pre-service Mathematics Teacher to Use Mnemonic Techniques(2021) Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Прошкін Володимир Вадимович; Proshkin Volodymyr Vadymovych; Сапожников Станіслав Володимирович; Sapozhnykov Stanislav VolodymyrovychThe article reveals the issue of the appropriateness of training pre-service mathematics teachers to use the techniques of mnemonics in professional activities. This issue is caused by the intensification of the educational process, when the amount of information accumulated by mankind is many times greater than the amount of knowledge that can be learned by a particular person. It is established that in the process of teaching mathematics, mnemonics should be used as a way of perceiving new information due to the formation of associative connections using special methods and techniques. The expediency of training pre-service mathematics teachers to use various methods of mnemonics (“Binding”, “Transformation”, “Amplification”) is substantiated. A positive attitude of mathematics teachers towards the use of mnemonics techniques was revealed, as well as a low level of students' understanding of the advisability of using mnemonics techniques in professional activities. The classification of software used to create visual models is presented. A training was developed and introduced into the practice of university education on the development of mnemonic techniques for the presentation of educational mathematical material. The prospects of scientific research through the development of methodological support for the training of pre-service mathematics teachers to use the techniques of mnemonics in professional activities are determined.Документ Деякі аспекти формування дослідницької компетентності студентів закладів вищої освіти України у процесі фахової підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сапожников Станіслав Володимирович; Sapozhnykov Stanislav VolodymyrovychФормулювання проблеми. У статті робиться спроба висвітлення та аналізу основних аспектів формування дослідницької компетентності студентів закладів вищої освіти України в процесі фахової підготовки. Матеріали і методи. Аналіз і узагальнення наукових розвідок щодо вирішення проблеми формування дослідницької компетеннтності з виокремленням основних компонентів науково-дослідної діяльності студентів, термінологічний аналіз для уточнення терміну «дослідницька компетентність». Результати. У публікації наводяться та аналізуються основні компоненти науково-дослідної діяльності студентів (проектувальний, який передбачає наявність у студента умінь, навичок та здатностей виявляти та формулювати наукові проблеми, визначати об’єкт та предмет дослідження, формулювати мету та гіпотезу дослідження, визначати основні поняття; інформаційний, який передбачає володіння студентами методами збирання даних відповідно до висунутих гіпотез, створення баз емпіричних даних, опрацювання різноманітних першоджерел тощо; аналітико-синтетичнй, який передбачає здатність студентів до вибору і використання універсальних та спеціальних методів наукового дослідження, наявність в них розвинутого логічного мислення, творчих здібностей і якостей (інтуїція, здатність до інсайту, відкриття, продуктивного мислення); практичний, який передбачає створення, передавання та упровадження результатів наукового дослідження у практику тощо). Уточнюється поняття „дослідницька компетентність майбутнього фахівця”, яку автор розглядає як інтегровану якість (характеристику) особистості, що визначає її готовність і здатність до поетапного розв’язання дослідницьких задач, які виникають у реальних життєвих ситуаціях, у різних сферах діяльності, на основі використання знань та умінь з навчального й життєвого досвіду відповідно до сформованої системи загальнокультурних та професійних цінностей з метою отримання нових знань шляхом застосування методів наукового пізнання. Висновки. Формування дослідницької компетентності студентів закладів вищої освіти України у процесі фахової підготовки повинно стати одним з провідних пріоритетів сучасної системи вищої освіти країни, вирішення якого вимагає комплексу заходів як загально педагогічного та дидактико-методичного, так і організаційного характеру.Документ Основні принципи професійно-педагогічного проектування в інженерно-педагогічній освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Сапожников Станіслав Володимирович; Sapozhnykov Stanislav VolodymyrovychУ статті розкриваються керівні змістові положення, що регулюють і визначають підходи до педагогічної проектної діяльності в інженерно-педагогічній освіті, яка може відбуватися за умови реалізації таких принципів: організаційно-мотиваційного, ретроспективно-педагогічного, науково-методологічного, інтегративності змісту інженерно-педагогічної освіти, конструктивної цілісності, людського пріоритету, технологічності, диференціації та індивідуалізації, інженерно-педагогічної творчості, психолого-педагогічної комунікації, педагогічної корекції, неперервного розвитку особистості, професійної спрямованості, принципу оптимального врахування інтересів та потреб студента. Ключові слова: інженерно-педагогічна освіта, підходи до педагогічної проектної діяльності, принципи професійно-педагогічного проектування, заклад вищої освіти.