Перегляд за Автор "Rudykh Alla Borysivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження проблеми розвитку мовлення в дошкільників із вадами слуху в умовах сімейного виховання(ФОП Цьома С. П., 2018-02-15) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla Vasylivna; Рудих Алла Борисівна; Rudykh Alla BorysivnaУ статті розглядаються теоретичні основи розвитку мовлення у дітей із вадами слуху в умовах сімейного виховання. Висвітлено основні методики розвитку і корекції мовлення, а також форми педагогічної допомоги. Звертається увага на основні задачі і цілі, які мають реалізувати батьки дітей із порушенням слуху.Документ Психолого-педагогічні рекомендації батькам, що виховують дитину з вадами слуху(БДПУ, 2018-04) Мороз Людмила Василівна; Рудих Алла Борисівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Rudykh Alla BorysivnaАктуальність даної роботи полягає в тому, що сім'ям необхідно допомогти виробити загальну стратегію діяльності, надати впевненості, що систематична і комплексна робота може забезпечити високий рівень загального і мовленнєвого розвитку їх дитини.Документ Супровід розвитку усного мовлення в дітей передшкільного віку зі зниженим слухом в умовах сімейного виховання(ПП "Медобори - 2006", 2019-06-10) Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Рудих Алла Борисівна; Rudykh Alla BorysivnaУ статті здійснено спробу визначити сутність супроводу розвитку усного мовлення в дітей зі зниженим слухом, виокремити та схарактеризувати складові компоненти цього процесу. Доведена значимість і роль сім’ї як первинного осередку навчання та виховання дитини зі зниженим слухом, яка має сприяти її мовленнєвому розвитку та інтеграції у суспільство. Автори визначають, що супровід розвитку усного мовлення являє собою цілеспрямовану, послідовну та безперервну діяльність у спеціально організованих умовах, відповідно до психофізичних та індивідуальних особливостей дитини. Основою цього процесу автори вважають системну, багатоскладову, узгоджену роботу фахівця (сурдопедагога, логопеда) та сім’ї дитини. На думку авторів, така взаємодія у системі «педагог-дитина-сім’я» повинна відбуватись через реалізацію складових компонентів супроводу, серед яких: організований розвиток усного мовлення за участі фахівця і батьків, консультативна допомога сім’ї, належна організація життєвого простору та мовленнєвого оточення дитини.