Перегляд за Автор "Riabchenko Viktoriia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Специфіка застосування міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціальної школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Рябченко Вікторія Миколаївна; Riabchenko Viktoriia Mykolaivna; Король Олена Миколаївна; Korol Olena MykolaivnaОб’єктом дослідження є процес застосування міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціальної школи. Предмет дослідження – особливості застосування міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціальної школи. Мета дослідження – теоретично узагальнити і експериментально перевірити ефективність застосування міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі подано теоретичні засади застосування міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти. У другому розділі проаналізовано стан сформованості математичних знань (геометричного матеріалу) за темою «Багатокутники» на основі застосування міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито програму щодо засвоєння математичних знань (геометричного матеріалу) на основі застосування міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 100 сторінок, із них – 64 сторінки основного тексту, 12 рисунків, 2 таблиці, 43 джерела.Документ Теоретичні основи застосування міжпредпетних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Рябченко Вікторія Миколаївна; Riabchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті здійснено огляд теоретичних основ застосування міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти. Проаналізовано специфіку здійснення міжпредметних взаємозв’язків у навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Окреслено переваги використання міжпредметних зв’язків у корекційній роботі з учнями з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на теоретичних основах застосування окремих навчальних дисциплін у визначенні міжпредметних зв’язків в освітньому процесі спеціального закладу загальної середньої освіти.