Перегляд за Автор "Plieshko Romanna Andriivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання брендінгу у позиціонуванні туристського потенціалу територіальних громад Сумщини(2022) Плєшко Романна Андріївна; Plieshko Romanna Andriivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaУ статті аналізується питання туристичного брендування в контексті покращення іміджу та туристичних можливостей Сумського регіону. Досліджено, що в умовах посиленої конкуренції на українському ринку туристичних послуг використання маркетингових інструментів просування туристичних дестинацій ефективно впливає на цільові аудиторії туристичного ринку, результатом чого є збільшення ринку регіонального туризму. Розглянуто теоретична сутність термінів «бренд», «туристичний брендинг», та з’ясована роль даних термінів в питанні підвищенні привабливості територій для туристів.Документ Умови та ресурси для розвитку індустрії туризму в Туреччині(2020-11-26) Плєшко Романна Андріївна; Plieshko Romanna Andriivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna SerhiivnaУ статті розглянуто умови та ресурси Туреччини для розвитку індустрії туризму. Автором описано туристську інфраструктуру, а також історико-культурні і рекреаційно-туристські ресурси. Відображено великі зусилля турецького уряду і бізнесу, які зосереджені на розвиток сфери туризму. Можливості впровадження перспективних напрямів. Порівняння кількості річних прибутків для країни від туризму.