Перегляд за Автор "Petrenko Nataliia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування методики аквафітнесу для корекції фізичного стану студенток(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana Yakivna; Петренко Наталія Володимирівна; Petrenko Nataliia VolodymyrivnaУ статті представлена та науково-обґрунтована методика занять з аквафітнесу з використанням системи Табата для студенток закладів вищої освіти. Методи дослідження: теоретичний аналіз науково-методичної та спеціальної літератури, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Проведено аналіз впливу запропонованої методики занять на показники фізичного стану студенток. Виявлено, що застосована методика занять сприяє покращенню основних показників рівня фізичного стану студенток. Перспективи подальших досліджень полягають у вивченні впливу інноваційних технологій аквафітнесу на показники функціонального стану й фізичної підготовки студенток, які займаються у спортивних секціях.Документ Модель оздоровительно-тренировочных занятий на основе использования средств аквафитнеса в профессионально-прикладной подготовке студентов экономических специальностей(2014-04) Петренко Наталія Володимирівна; Petrenko Nataliia Volodymyrivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaМета: обгрунтування, розробка та апробація моделі оздоровчо-тренувальних занять з використанням засобів аквафитнеса. Матеріал: в експерименті брали участь 69 студенток віком 17-18 років. Результати: встановлено, що розроблена модель позитивно впливає на фізичну працездатність студенток сприяє підвищенню адаптаційних процесів до майбутньої професійної діяльності та удосконаленню процесу навчання. Рекомендується враховувати наступне: 1 ) засоби і методи аквафитнесу повинні бути адекватними морфофункціональним особливостям і сприяти підвищенню діяльності серцево-судинної системи, загальної витривалості, силовим зді- бностям, гнучкості, психофізіологічнимиякостями, 2) в якості засобів аквафітнесу доцільно використовувати вправи аеробної спрямованості та помірної інтенсив- ності ; 3 ) використання засобів і методів аквафітнесу має сприяти формуванню інтересу до систематичних і самостійних занять фізичними вправами. Висновки: модель сприяє розвитку і вдосконаленню навичок і вмінь, необхідних майбутнім фахівцям економічного профілюДокумент Оздоровчі технології пілатесу в професійно-прикладній фізичній підготовці студентів закладів вищої освіти(2020) Петренко Олена Павлівна; Петренко Наталія Володимирівна; Лоза Тетяна Олександрівна; Petrenko Olena Pavlivna; Petrenko Nataliia Volodymyrivna; Loza Tetiana OleksandrivnaУ монографії розглянуті загальна характеристика сучасних фітнес-технологій, структура й зміст навчальних і самостійних занять на основі програм та принципів оздоровчого фітнесу. Висвітлені особливості застосування системи пілатесу в процесі фізичного виховання й професійно-прикладної фізичної підготовки. Видання рекомендоване студентам закладів вищої освіти всіх напрямів підготовки, тренерам і фахівцям у галузі фізичного виховання та спорту.Документ Особливості методики навчання студентів вправам з пілатесу на заняттях з фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Петренко Олена Павлівна; Petrenko Olena Pavlivna; Петренко Наталія Володимирівна; Petrenko Nataliia Volodymyrivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ роботі представлені науково-методичні підходи до впровадження методики оздоровчої спрямованості в систему фізичного виховання студентів закладів вищої освіти. Розкриті особливості методики навчання студентів вправам з пілатесу на заняттях з фізичного виховання. З’ясовані механізми формування рухових дій, структура процесу навчання та етапи розучування вправ з пілатесу. Розроблена методика занять з пілатесу, яка містить мотиваційно-цільову, організаційно-змістовну, процесуально-діяльну та діагностичну складові. Основними засобами навчання за методикою занять були розроблені модифіковані вправи системи пілатес, що сприяють покращенню фізичної підготовленості, працездатності й удосконаленню професійно важливих якостей студентської молоді та зміцнення їх здоров’я.