Перегляд за Автор "Navrotska Inna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Можливості реалізації нейропедагогічних підходів майбутніми педагогам у професійній діяльності(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Бахмат Наталія; Bakhmat Nataliia; Навроцька Інна; Navrotska InnaНейропедагогіка – це сучасна галузь, що об’єднує принципи андрагогіки та психології навчання з дослідженнями в галузі нейронауки та когнітивної психології. Її мета полягає у вдосконаленні процесу навчання шляхом поєднання наукових відкриттів і педагогічної практики. Фокус наукових досліджень у нейропедагогіці полягає в розумінні та вивченні способів активізації роботи мозку та створення нових зв’язків, що допомагає учням покращити їхні навчальні здібності шляхом збільшення пластичності мозку. Дослідження полягає у підготовці майбутніх педагогів до використання нейропедагогічних методів у своїй професійній практиці. Метод літературного аналізу уможливив глибше розуміння засад нейропедагогіки. Результати роботи засвідчили, що системи освіти стають все більшою проблемою для країн через постійні виклики, такі як потреба у масовій освіті, адаптація професійних траєкторій до змін на ринку праці, впровадження цифрових технологій та зростання соціальних нерівностей. Проте, на сьогоднішній день можливе створення навчальних програм, які ефективно пристосовані для досягнення освітніх цілей, базуючись на нових відомостях про функціонування людського мозку, які були отримані протягом останніх десятиліть. Деякі наукові дискусії можуть здаватися стереотипними, однак учені все ще продовжують вивчати й набувати нові знання в сфері нейропедагогіки. Слід зазначити, що наукові позиції як саме інтегрувати нейропедагогіку ще на стадії розкриття. Висновуємо, що підготовка майбутніх педагогічних працівників до реалізації нейропедагогічних підходів у професійній діяльності можлива лише у рамках професійного розвитку, де майбутніх педагогів мають навчити застосовувати нейронауку в навчанні. Вони повинні спільно працювати над створенням, впровадженням та оцінкою уроків, що базуються на нейробіології, керуватися теоріями, пов’язаними з нейронною пластичністю, теорії уваги та усвідомленості. Підкреслюємо ключову роль аналогій у виявленні глибокого розуміння майбутніх педагогів знань та їхнього застосування. За допомогою аналогій, учителі, здійснюючи викладання, збагачують дидактичні форми, використовують різноманітні модальності та створюють послідовне навчання для учнів. Отримані дані свідчать про потенціал нейропедагогики для підтримки розвитку майбутніх педагогів у поглибленні їхнього теоретичного розуміння навчальних підходів та педагогічних практик.