Перегляд за Автор "Kolomiiets Andrii Yakovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рівень компетентності студентів окремих вищих навчальних закладів Сумської області у сфері фізичної культури, спорту і здоров’я(ФОП Цьома, 2015) Лазоренко Сергій Анатолійович; Lazorenko Serhii Anatoliiovych; Чхайло Микола Борисович; Chkhailo Mykola Borysovych; Коломієць Андрій Якович; Kolomiiets Andrii YakovychУ статті представлені результати експерименту, котрі відображають особливості світогляду у сфері фізичної культури, спорту та здоров’я студентів окремих вузів Сумської області. Підсумком аналізу, отриманих даних, стала структура і регіональні особливості світоглядних уявлень студентської молоді про визначення фізичної культури, спорту і здоров’я. Враховуючи, що світогляд є компонентом способу життя людини, за допомогою нього можна формувати особливу зацікавленість підростаючого покоління заняттями фізичною культурою, спортивною діяльністю і здоровим способом життя.Документ Інтелектуальні ігри античного світу(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Лазоренко Сергій Анатолійович; Коломієць Андрій Якович; Химченко Олександр Вікторович; Lazorenko Serhii Anatoliiovych; Kolomiiets Andrii Yakovych; Khymchenko Oleksandr ViktorovychСучасна індустрія розваг – це суцільний плагіат інтелектуальних розваг, давно забутих, століть і навіть тисячоліть. Ігровий бізнес – один із найприбутковіших напрямів наповнення бюджету як держави, так і фізичної особи. До цієї сфери належать казино, зали з ігровими столами, інтернет-казино, зали ігрових автоматів, букмекерські контори тощо. Держава, де ігорний бізнес має легальний статус, через систему оподаткування намагається контролювати цей процес і наповнювати державний бюджет. Кабалістичні умови сучасної розважальної індустрії, коли лише десята частина від загальної суми надходжень іде на виграш, а вся інша – на прибуток власнику бізнесу, не зупиняють азартних гравців. Надмірне захоплення азартними іграми Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) зарахувала до патологічних захворювань та ідентифікувала як «гемблінг» − нестерпне бажання гравця грати з метою одержання грошей або інших матеріальних цінностей і «лудоманія» − вид залежності індивіда, для якого характерна залежність від комп’ютерних і азартних розваг. Але така політика речей була не завжди. За доби Античного періоду ігри виконували суспільну мету й вирішували зовсім інші функції. Гравці за ігровими дошками мали продемонструвати індивідуальні когнітивні здібності й не чекали благовоління долі. Когнітивність – інтелектуальний процес, пов’язаний із рефлексією формування понять, вирішенням певних завдань, уявою та логікою. Когнітивна активність суспільства завжди мала місце в діалектиці антропогенезу від приматів до людини розумної. Відсутність стратегічного мислення призвела до інволюційних процесів австралопітеків – роду викопних вищих гомінід, які могли мислити максимум на дві доби вперед і населяли нашу планету майже два з половиною років, так і досягши вершин еволюції. Матеріал цієї публікації є результатом аналізу місця розважальних заходів у житті стародавніх цивілізацій.