Перегляд за Автор "Herus Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості розвитку зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з мовленнєвими труднощами(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Герус Наталія; Herus Nataliia; Мякушко О. І.; Miakushko O. I.Стаття спрямована на вирішення проблеми розвитку зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з мовленнєвими труднощами, актуальність якої пов’язана з наданням в НУШ пріоритетності у оволодінні зв’язним мовленням та існуючою тенденцією до збільшення кількості дітей цієї категорії. Ґрунтуючись на результатах аналізу та узагальнення результатів досліджень різними дослідниками зв’язного мовлення, в статті виділені ознаки зв’язного мовлення та їх характеристики. На підставі здійснення систематизації виділених ознак відповідно діяльнісному та особистісному компонентам зв’язного мовлення дано авторське узагальнене визначення поняття зв’язного мовлення. Описані особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з мовленнєвими труднощами. Зроблено висновок, що ці особливості насамперед стосуються порушення всіх характеристик зв’язного мовлення (логічності, послідовності, граматично правильності, точності, стислості, завершеності, тематичної пов’язаності, розгорнутості, багатства та чистоти висловлювання, образності, доречності, красоти висловлювання), що ускладнює розвиток комунікативної та мовленнєвої компетентностей дітей з мовленнєвими труднощами та негативно позначається на їх соціальній адаптації та взаємодії з оточуючими.