Перегляд за Автор "Balukh Mykola Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Збереження та зміцнення здоров’я молоді як важливий чинник розвитку системи сучасної освіти(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Балух Микола Миколайович; Balukh Mykola MykolaiovychУ статті з’ясовано, що для мінімізації негативного впливу освітніх факторів ризику на розвиток і здоров’я молодого покоління, необхідно створити здоров’язбережувальне середовище в закладах освіти, яке розглядається як складне та комплексне завдання, вирішення якого можливе лише в рамках системної роботи. На основі зазначеного визначено мету – розкрити особливості професійної підготовки майбутнього педагога до збереження та зміцнення здоров’я молоді, формування здоров’язбережувального освітнього середовища як важливих чинників розвитку системи сучасної освіти. Акцентовано, що першочерговим завданням закладу освіти є забезпечення кваліфікованої турботи про зміцнення і збереження фізичного і психічного здоров’я здобувачів освіти, а також – навчити їх турбуватись про власне здоров’я. З’ясовано, що створення комфортних умов освітнього процесу насамперед означає створення в закладі освіти педагогічних умов, які максимально ефективно забезпечують не тільки інтелектуальний, особистісний та соціальний розвиток дитини, а й фізичне і психічне здоров’я. Рівень професійної підготовки майбутнього педагога до формування здоров’язбережувального освітнього середовища є першочерговим завданням ефективної діяльності закладу освіти та залежить від результативності застосування інноваційних здоров’язбережувальних технологій навчання, які сприяють формуванню їхньої здоров’язбережувальної компетентності.Документ Проблема здоров’ябереження в педагогіці: історичний аспект(2024) Вербець Владислав; Verbets Vladyslav; Балух Микола Миколайович; Balukh Mykola Mykolaiovych; Бигар Ганна Павлівна; Byhar Hanna PavlivnaУ роботі представлено історичні аспекти проблеми здоров’язбереження в педагогіці. Охарактеризовано педагогічні доробки щодо здоров’язбереження другої половини ХІХ – початок ХХ століття, обґрунтовано та впроваджено в освітню практику різні підходи щодо здоров’язбереження молодого поколінняЗдійснено теоретичний аналіз різних підходів щодо здоров’язбереження другої половини ХІХ – початок ХХ століття.Фізичний розвиток молодого покоління підвищує самостійність і незалежність дитини в повсякденній діяльності. Це допомагає поступово опановувати нові навички, наприклад, одягатися, їсти, розставляти іграшки.Це, у свою чергу, створює відчуття компетентності, впливає на те, що відбувається, і впевненість у собі. Кожна форма руху дає дитині дуже важливі знання про себе та про те, що вона вже вміє та що їй ще потрібно практикувати. Важливо, щоб у дитини було багато можливостей випробувати себе в різних заняттях і видах діяльності і щоб їй була надана свобода в цьому. Схарактеризовано різні підходи щодо здоров’язбереження молодого покоління: правильне харчування, відпочинок, рухливі ігри, заняття спортом і т.і., що забезпечує, у свою чергу, розумовий розвиток дитини.