Перегляд за Автор "Aponkin Yu. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дидактичні умови формування практичних умінь інженерів-педагогів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Апьонкін Ю. В.; Aponkin Yu. V.У статті проаналізовано психолого-педагогічні особливості формування практичних умінь студентів. На основі аналізу виділено низку педагогічних умов, за дотримання яких відбувається ефективна професійно-практична підготовка. Виявлено, що самостійна робота студентів, їх діяльність під час практичних і лабораторних занять, технологічних, виробничих практик задовольняють названі умови. Слід зазначити, що формування самостійності має враховувати вирішення двох завдань. Перше – розвивати самостійність під час навчально-пізнавальної діяльності, навчити самостійно оволодівати знаннями, формувати свій світогляд. Друге завдання полягає в тому, щоб навчити самостійно застосовувати наявні знання в навчанні та подальшій практичній діяльності.