Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Moroz Liudmyla Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корекція афазії у дітей за допомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічні характеристики афазії, корекційно-педагогічну роботу з її подолання та застосування акупресури (точкового масажу) при афазії.Документ Корекція дизартрії у дітей за допомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічні характеристики дизартрії та подано сучасні погляди щодо її подолання за допомогою акупресури (точкового масажу).Документ Корекція заїкання у дітей за домомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику подано науково-теоретичні відомості про клініко-фізіологічні характеристики заїкання. Висвітлено історико-фізіологічні аспекти акупресури (точкового масажу) й особливості корекції заїкання у дітей за допомогою акупресури.Документ Корекція ринолалії у дітей за допомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічні характеристики ринолалії та подано сучасні погляди щодо її подолання за допомогою акупресури (точкового масажу).Документ Особливості впровадження інклюзивної форми навчання у сільській місцевості(ПП Лисенко М. М., 2018-11-07) Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Колибіна Лариса Василівна; Kolybina Larysa VasylivnaСтаття присвячена актуальній проблемі впровадження інклюзивної форми навчання у сільських школах на прикладі Краснопільського району Сумської області та висвітленню особливостей цього процесу. Забезпечення доступу до якісної освіти дітям із психофізичними вадами не залежно від їх територіальної приналежності є пріоритетним завданням реформування освітньої системи та важливим чинником оптимізації освітнього процесу в сільській місцевості. Автори наголошують, що освіта таких дітей, здебільшого, відбувається шляхом індивідуального навчання в домашніх умовах або в закладах інтернатного типу, а це значно посилює їх сегрегацію та ускладнює соціальну інтеграцію. Виявлено основні перешкоди ефективного впровадження інклюзії, серед яких: упередженість поглядів батьків «особливих» та нормотипових дітей, недостатня інклюзивна компетентність педагогічних працівників, не відпрацьованість механізмів співпраці учасників інклюзивного процесу.Документ Супровід розвитку усного мовлення в дітей передшкільного віку зі зниженим слухом в умовах сімейного виховання(ПП "Медобори - 2006", 2019-06-10) Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Рудих Алла Борисівна; Rudykh Alla BorysivnaУ статті здійснено спробу визначити сутність супроводу розвитку усного мовлення в дітей зі зниженим слухом, виокремити та схарактеризувати складові компоненти цього процесу. Доведена значимість і роль сім’ї як первинного осередку навчання та виховання дитини зі зниженим слухом, яка має сприяти її мовленнєвому розвитку та інтеграції у суспільство. Автори визначають, що супровід розвитку усного мовлення являє собою цілеспрямовану, послідовну та безперервну діяльність у спеціально організованих умовах, відповідно до психофізичних та індивідуальних особливостей дитини. Основою цього процесу автори вважають системну, багатоскладову, узгоджену роботу фахівця (сурдопедагога, логопеда) та сім’ї дитини. На думку авторів, така взаємодія у системі «педагог-дитина-сім’я» повинна відбуватись через реалізацію складових компонентів супроводу, серед яких: організований розвиток усного мовлення за участі фахівця і батьків, консультативна допомога сім’ї, належна організація життєвого простору та мовленнєвого оточення дитини.