Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Kryvonos Olha Borysivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація пізнавальної діяльності учнів в умовах евристичного навчання(2013) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaУ статті розглядаються теоретико-методологічні основи евристичного навчання: його сутність, науково-педагогічна концепція та дидактичні можливості в активізації пізнавальної діяльності учнів. Представлено характеристику евристичних методів навчання, зокрема методів «вживання», «вигадування», «якби», «гіперболізації», «аглютинації», «інверсії», «синектики». Висвітлено роль евристичних методів навчання, зокрема, евристичних запитань у формуванні вміння учнів здобувати інформацію з різних джерел, засвоювати, поповнювати й оцінювати її, самостійно застосовувати способи пізнавальної та творчої діяльності. Розглянуто сутність евристичної (сократівської) бесіди як одного з провідних чинників активізації пізнавальної діяльності учнів.Документ Педагогічна діагностика професійно-творчих умінь студентів як показника готовності спеціаліста до професійної діяльності(2015) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaУ статті представлено результати дослідження сутності педагогічної діагностики професійно-творчих умінь студентів, розглянуто комплекс діагностичних процедур для об’єктивної оцінки професійно-творчих умінь студентів розв’язувати нестандартні задачі професійної діяльності на пошуково-виконавчому, евристичному та творчому рівнях. Матеріал сформовано як за результатами аналізу й узагальнення психолого-педагогічної літератури, так і за результатами власного експериментального дослідження авторів.Документ Професійно-творчі вміння та здібності майбутнього педагога як складова його професійної культури(2017) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaУ статті розглядаються теоретичні основи понять "здібності", "творчі здібності", "професійні вміння" "професійно-творчі вміння" як компоненти професійної культури фахівця. Представлено різні точки зору дослідників на зміст цих категорій. Висвітлено особливості професійно-творчих умінь майбутніх педагогів як ядра фахової компетентності вчителя, прояву його професійно-творчої самореалізації, які пов’язані з розвитком творчого потенціалу особистості, її професійної культури, є засобом реалізації творчих здібностей і умовою їх подальшого розвитку. Зокрема, деталізовано структуру професійно-творчих умінь вчителя.Документ Соціальна профілактика делінквентної поведінки підлітків(2014) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaУ статті розглядається сутність делінквентної поведінки підлітків як порушення дисципліни, погані вчинки, злочини тощо, чинники, які призводять до формування такої поведінки, зокрема, соціально-економічні, соціально-педагогічні, соціально-культурні, психологічні, біологічні. Систематизовано заходи профілактики делінквентної поведінки учнів у роботі соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу, до яких віднесена первинна та вторинна профілактика правопорушень, соціальна реабілітація неповнолітніх, які мали досвід протиправної поведінки та психолого-корекційна робота з ними тощо.Документ Умови формування професійних компетентностей майбутніх педагогів(2016) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaПроаналізовано і систематизовано педагогічні умови формування професійних компетентностей майбутнього педагога, зокрема: розвиток мотивації студентів до майбутньої педагогічної діяльності, позитивного ставлення майбутніх учителів до знань, у яких в ідеальній формі представлена їхня майбутня професійна діяльність; реалізацію діяльнісного підходу у організації всіх форм навчання студентів; організацію процесу формування професійних умінь майбутніх педагогів на творчому рівні. Розглядаються теоретичні основи понять "компетентність", "компетентність учителя", "професійно-творчі вміння" як компонент професійної компетентності вчителя.Документ Формування педагогічної компетентності майбутнього вчителя в інноваційному полі евристичного навчання(2016) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaМетою статті є аналіз сутності понять «компетентність», «професійна компетентність», «професійна компетентність учителя» за визначенням вітчизняних і зарубіжних дослідників; здійснення порівняльного аналізу досвіду країн світу щодо формулювання ключових компетентностей учителя; детальне визначення змістового наповнення поняття «професійна компетентність педагога»; дослідження дидактичних можливостей інноваційного евристичного навчання в підготовці майбутніх педагогів на рівні професійних компетентностей. Представлено широкий інструментарій евристичного навчання, який забезпечує досягнення поставленої мети.