Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Cherniakova Zhanna Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Formation of Internationalized Educational Space as a Comparative Pedagogical Problem(2015) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті визначено пріоритетні завдання інтернаціоналізації освіти на різних рівнях освітнього простору, з’ясовано пріоритетні завдання інтернаціоналізації освітнього простору, встановлено й схарактеризовано рівні інтернаціоналізації освітнього простору, оскільки інтернаціоналізація є головною умовою та засобом розбудови освітнього простору як сукупності всіх освітніх й виховних закладів, науково-педагогічних центрів, державних і суспільних організацій освіти в різних країнах, геополітичних регіонах.Документ Пріоритетні форми та засоби інтернаціоналізації освітнього простору: зарубіжний досвід(2014) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті з’ясовано сутнісні характеристики процесу інтернаціоналізації освіти; визначено пріоритетні форми (академічна мобільність, віртуальна мобільність, мобільність освітніх експертів, менеджерів, дистанційне навчання, Е-навчання, міжнародне партнерство) та засоби (міжнародні програми та проекти, угоди, інформаційно-комунікативні технології, міжнародні освітні мережі, інтернаціоналізований курикулум, міжнародний бакалаврат (International baccalaureate) інтернаціоналізації освітнього простору; схарактеризовано їх специфічні особливості.Документ Інноваційні підходи до підготовки магістрів соціально-педагогічної галузі: зарубіжний досвід Великої Британії(2015) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті з’ясовано інноваційні підходи до підготовки магістрів соціально-педагогічної галузі у Великій Британії; проаналізовано змістові та процесуальні аспекти підготовки соціальних педагогів; схарактеризовано діяльність Центральної ради з освіти та підготовки в галузі соціальної роботи та визначено основоположні документи, які встановлюють напрями її розвитку, єдині державні вимоги до диплому спеціаліста у сфері соціальної роботи, процедуру відбору абітурієнтів, програми навчання на базі академічних навчальних закладів, спеціалізації за різними напрямами соціальної роботи, кваліфікаційні вимоги до єдиного Диплому соціального працівника.Документ Інтернаціоналізація освітнього простору старшої школи Великої Британії: змістові засади(2013) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті з’ясовано змістові засади інтернаціоналізації освітнього простору старшої школи Великої Британії; визначено пріоритетні академічні цілі в контексті інтернаціоналізації освітнього простору старшої школи; встановлено відповідність британських навчальних планів і програм старшої школи міжнародним освітнім стандартам; проаналізовано інтернаціоналізований навчальний план старшої школи Пьорс (Кембридж); схарактеризовано навчальні предмети з інтернаціоналізованим змістом та визначено їх специфічні особливості.