Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Kondratiuk Svitlana Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Лепбук як сучасний інноваційний інструмент візуалізації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти(2023) Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ статті обґрунтовано сутність поняття «візуалізація». Визначено освітні завдання, вирішенню яких сприяє використання візуальних засобів в освітньому процесі в закладі дошкільної освіти. Схарактеризовано особливості (лаконічність і простоту; активізацію навчального матеріалу; швидкість сприйняття; виділення головного) візуальної інформації для дітей дошкільного віку, які дали змогу припустити, що ефективним сучасним інноваційним інструментом візуалізації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти є лепбук. Розглянуто сутність терміну «лепбук», зміст та особливості використання лепбуків у роботі з дітьми дошкільного віку. Виокремлено види лепбуків (за призначенням (навчальні, ігрові, привітальні, святкові, автобіографічні (день народження, похід в кіно, відпочинок тощо)); в залежності від форми (стандартна книжка з двома розворотами; папка з 3-5 розворотами; книжка-гармошка; фігурна папка); в залежності від організації матеріалу (стандартні кишеньки; звичайні і фігурні конверти; кишеньки-гармошки; кишеньки-книжки; віконця та дверцята; обертові деталі; деталі що рухаються; картки; теги; стрілки; пазли; розгортки-пелюстки). Означено й розкрито етапи створення лепбука з дітьми дошкільного віку (постановка проблеми, вибір теми; складання плану; створення макета; збір інформації та матеріалу; наповнення лепбука; виготовлення лепбука; використання в освітньому процесі). Розглянуто можливості застосування лепбуків як сучасного інноваційного інструменту візуалізації освітнього процесу в реалізації освітніх напрямів інваріативного складника Базового компоненту дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нової редакції («Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі», «Гра дитини», «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина у світі мистецтва»). Запропоновано теми для створення лепбуків до кожного освітнього напряму.Документ Особенности управления самостоятельной работы студентов в условиях Европейской кредитно-трансферной системы ECTS(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaВ публикации рассматривается проблема организации и руководства самостоятельной работы студентов в условиях внедрения Европейской кредитно-трансферной системы ECTS. Раскрывается сущность понятия «самостоятельная работа», а также классификация самостоятельных работ по разным признакам. Обоснована технология организации самостоятельной работы студентов.Документ Особливості виховання у молодших школярів здорового способу життя(Зволейко Д. Г., 2009) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ статті обговорюється питання впровадження у навчально-виховний процес початкової школи змісту виховання у молодших школярів здорового способу життя.Документ Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів для здоров’язбережувального виховання учнів(2019) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha Vitaliivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia Dmytrivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ розділі монографії акцентується увага на системному підході до професійної підготовки вчителів початкових класів, зокрема до здоров'язбережувального виховання.Документ Інтерактивні методи і прийоми у формуванні природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку в закладах дошкільної освіти(2019) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia Dmytrivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ розділі монографії розглядається проблема формування природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку. Найбільш ефективно цей процес здійснюється за умови використання інтерактивних методів і прийомів. У розділі наводяться приклади та характеристика деяких з них; доведено високу результативність впровадження цих методів у практику дошкільної освіти.