Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Kolyshkina Alla Petrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модель підготовки майбутніх вихователів до формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності(2020-03) Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychРозроблено та теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх вихователів до формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності та педагогічні умови її реалізації, яка включає три взаємоузгоджені блоки (цільовий, змістово-організаційний, підсумково-діагностичний). У цільовому блоці визначено мету і завдання зазначеної підготовки. Змістово-організаційний блок розробленої моделі містить принципи: загальнодидактичні (цілеспрямованості, науковості, природовідповідності, свідомості, активності, позитивного емоційного фону навчання); специфічні (єдності всіх компонентів професійної підготовки, інтеграції здоров’язбережувальної складової у зміст навчання майбутніх вихователів, креативності у застосуванні засобів ігрової діяльності при формуванні здоров’язбережувальної компетентності дошкільників); структурні компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний, рефлексивний, креативний), методи, форми та засоби підготовки майбутніх вихователів до формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності. Підсумково-діагностичний блок містить критерії та показники (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний), які характеризують три рівні готовності (високий, достатній, низький) й відображає очікуваний результат означеної професійної підготовкиДокумент Проблема формування екологічно доцільної поведінки молодших школярів у теорії та шкільній практиці(2020-03) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaСтаттю присвячено теоретичному і практичному обґрунтуванню екологічно доцільної поведінки молодших школярів. Для досягнення мети публікації використано теоретичні (аналіз наукових джерел з проблем дослідження, нормативних і програмних документів; порівняння, систематизація, класифікація й узагальнення здобутих теоретичних та емпіричних даних, за допомогою яких уточнено сутність поняття «екологічно доцільна поведінка учнів») та емпіричні методи: анкетування із використанням запитань закритого та відкритого типів; бесіди, які дали можливість глибше дослідити психологічні особливості дитини, характер і рівень її знань, інтересів, мотивів і вчинків шляхом аналізу отриманих відповідей; спостереження за вчинками та поведінкою учнів початкових класів в умовах експерименту й у реальних умовах; розв’язання проблемних ситуаційДокумент Проблема формування умінь самоконтролю молодших школярів в теорії і сучасній освітній практиці(2020-03) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychЗдійснено аналіз сутності поняття «самоконтроль», проаналізовано різні підходи дослідників щодо його трактування. Розглянуто самоконтроль як один із провідних компонентів навчальної діяльності молодших школярів. Висвітлено психолого-педагогічні основи формування самоконтролю в учнів початкових класів. Виділено рівні сформованості самоконтролю (відсутність контролю, контроль на рівні мимовільної уваги, потенційний контроль, актуальний контроль, потенційний рефлексивний контроль, актуальний рефлексивний контроль). Досліджено сформованість умінь самоконтролю в сучасній освітній практиці з використанням методик «Малювання намиста» (методика І. Аргінської) і «Продовжи візерунок» (модифікований варіант методики Г. Кумаріної)